Eten! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu Eten! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu

Eten!

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Onze mascottes!

01 Juli 2010 | Nederland, Utrecht

Dag allemaal,

Ik had jullie beloofd nog wat extra informatie te verschaffen over aanstaande maandag, dus bij deze!

Het plan is dat iedereen wat te eten klaarmaakt, in de vorm van tapas. Om jullie een beetje op weg te helpen volgen hier wat ideeën:

- aardappeltjes uit de oven (bijv. met rozemarijn)
- pastasalade
- 'groene' salade
- rolletjes gevulde wraps (bijv. met roomkaas, uitjes, sla & zalm)
- champignons en croûte (op stukjes witbrood, gegrild)
- gevulde eieren
- dadels met geitenkaas (en evt. walnoot)
- prikker met tomaatje, mozzarella en basilicum
- gevulde champignons
- gemarineerde artisjokharten
- kerstomaatjes met (zelfgemaakte) pesto
- pittige 'courgettebootjes'

Jullie kunnen dit als inspiratiebron gebruiken (als je een specifiek recept wil, mail me dan even), en natuurlijk mag je ook zelf met leuke ideeën komen (hou wel rekening met vegetariërs/notenallergie). Laat hieronder via een berichtje even weten wat je gaat maken. Ik zal voor wat stokbrood zorgen. Aangezien Renée nogal geobsedeerd lijkt te zijn door chocoladetaartjus, stel ik voor dat Renée het toetje verzorgt ;-).

Het is het makkelijkst als je het eten thuis al kunt klaarmaken, maar mocht je toch graag iets warms willen serveren, geef dat dan even door aan Marinka of mij, dan kun je bij één van ons wel de kookplaat/oven gebruiken.

Bij het eten hoort natuurlijk ook een lekker biertje/wijntje/frisje. Ook daarvoor wil ik jullie vragen allemaal wat mee te nemen.

To do list:
- geef hieronder aan wat je gaat maken
- maak een lekker hapje, en neem het mee naar het park
- neem wat te drinken mee

Tot maandag, 19.00, park Transwijk

Liefs Jolien

  • 01 Juli 2010 - 13:21

    Renée:

    WhAAAAT?!!!
    Slecht idee!!
    Nee echt! Ik kan alles maken BEHALVE toetjes!
    tssss, drama...
    Ik opteer couscous ;) xx

  • 01 Juli 2010 - 20:38

    Carina:

    Goed bezig Jolien!
    Ik zorg voor iets met tomaten en morzarella. XXX

  • 02 Juli 2010 - 06:33

    Saskia:

    Jolien, wat een heerlijke ideeen heb je opgeschreven, kan bijna niet kiezen wat ik zal maken.. Dus maak ik maar stokbroodjes met geitenkaas en honing en optioneel met walnoot!
    Mjammjam. xx

  • 02 Juli 2010 - 06:47

    Marinka:

    Ohw, ik had al gereageerd maar mijn reactie is weg!
    Maareh, ik wil wel graag aardappeltjes maken met rozemarijn!
    Zinin maandag! xxx

  • 02 Juli 2010 - 08:43

    Sanned:

    WO als dit allemaal zo lekker wordt als het klinkt..
    Ik maak rolletjes gevulde wraps. :)

  • 03 Juli 2010 - 09:28

    Heleen:

    Ik ga voor een Fpaanfe aardappeltortillaomelet! Klinkt goed allemaal!

  • 03 Juli 2010 - 13:01

    Jolien:

    Ok, zal ik dan een toetje maken? Komt in orde! Misschien maak ik ook nog wel de courgettebootjes.

  • 04 Juli 2010 - 10:37

    Saskia:

    Jolien/Marinka,

    wie van jullie heeft een oven? dan kom ik daar mijn lekkers in elkaar flansen!
    tot morgen! xx

  • 04 Juli 2010 - 11:19

    Inge:

    Morgen wordt het warm weer toch? Dan zorg ik voor wat frisse fruitsalade.

    Tot morgen!

  • 04 Juli 2010 - 11:31

    Inge:

    Ik wilde even wat plastic bakjes met bestek meenemen om de fruitsaleda uit te kunnen eten, maar hebben we ook nog iets van plastic bordjes en bekertjes nodig?
    X

  • 04 Juli 2010 - 11:34

    Jolien:

    @Saskia: ik heb een oven, dus je mag bij mij komen bakken.

    @Inge: ja, das wel handig. Inge, als jij bakjes en bestek meeneemt, dan zorg ik voor bordjes en bekertjes.

  • 04 Juli 2010 - 21:01

    Floor:

    Ik ben zwaar van jullie onder de indruk. Ik heb plastic bestek / bekers / bordjes, dus die zal ik meenemen. Morgen zal ik een inspirerende ochtenwandeling gaan maken om een tapas te verzinnen.

    Hoe doen we het met drinken??

  • 05 Juli 2010 - 07:55

    Inge:

    Prima floor dat jij plastic bestek meeneemt.
    Ik zeg iedereen die iets heeft dat ie wel wil drinken neemt dat mee en wat niet op komt wordt weer mee terug genomen..

  • 05 Juli 2010 - 10:02

    Renée:

    top, geen toetje, pfief ;)

    Zo te lezen aan de reacties hierboven missen we nog wat groenten en vlees dingen, zal zo eens kijken in de suup..

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Eten!

24 Juni 2010

American Party!

15 Juni 2010

Etentje

28 April 2010

Trainen donderdag

12 April 2010

Vervoer zaterdag 17-4
Onze mascottes!

Actief sinds 06 Sept. 2008
Verslag gelezen: 2245
Totaal aantal bezoekers 58100

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: