American Party! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu American Party! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu

American Party!

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Onze mascottes!

24 Juni 2010 | Nederland, Utrecht

Beste allemaal,

Schrijf 't op in je agenda:

Maandag 5 juli
19.00 uur
Park Transwijk (Kanaleneiland)

Ik vind 't idee van Marinka om een American Party te houden erg leuk. Dus: we gaan allemaal wat eten maken en dan gezellig eten in het park. We kunnen Marinka's en mijn huis gebruiken om eventueel dingen op te warmen en voor eventuele andere benodigdheden.

Nadere instructies volgen!

@Jur & Texel: jullie hoeven voor deze avond in ieder geval niks te verzorgen, we zullen jullie helemaal in de watten leggen ;-)

Liefs Jolien

  • 24 Juni 2010 - 08:40

    Eva:

    Tof idee! Ik ben erbij.

  • 24 Juni 2010 - 13:53

    Renée:

    Heeey, waar is die spam nou?!? Vond het wel spectaculair staan!
    Maar uhm, top, tot dan!

  • 25 Juni 2010 - 11:22

    Jolien:

    Ja, die spam heb ik er maar even uitgeknikkerd. Ik hou niet zo van spam...

  • 25 Juni 2010 - 13:24

    Heleen:

    Oke leuk ik ben er ook bij! Is het nog handig een grove verdeling te maken? Voor we met elf chocoladecakes zitten en maar één flesje wijn te verdelen hebben...

  • 25 Juni 2010 - 13:34

    Jolien:

    Ja, klopt helemaal. Daar ga ik nog even mee aan de slag. Na het weekend volgt er meer info!

  • 27 Juni 2010 - 20:41

    Renée:

    Ja gatver, stel je voor...elf chocoladetaartjes... ELF! CHOCOLADETAARTJES!!! elluf sjokoladetaartjus...

  • 28 Juni 2010 - 10:40

    Heleen:

    Niks mis mee eigenlijk...

  • 30 Juni 2010 - 11:23

    Saskia:

    weersvooruitzicht voor maandag: Iets minder warm 20 tot 25 graden.. alsof ons dat wat uitmaakt!! Dames en heren, ik heb er zin in en ben heel benieuwd wat de taakverdeling gaat worden. Wat mag ik doen? een chocolade taartje bakken:D???
    xx Sas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Eten!

24 Juni 2010

American Party!

15 Juni 2010

Etentje

28 April 2010

Trainen donderdag

12 April 2010

Vervoer zaterdag 17-4
Onze mascottes!

Actief sinds 06 Sept. 2008
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 58102

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: