Etentje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu Etentje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu

Etentje

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Onze mascottes!

15 Juni 2010 | Nederland, Utrecht

Beste allemaal,

Bijna iedereen heeft de datumprikker ingevuld. Omdat het lastig is om een datum vinden waarop echt iedereen kan, toch hier ook even een berichtje.

Maandag 5 juli komt nu als winnaar uit de bus. We zouden dan kunnen gaan eten, maar Anniek is dan nog niet terug van vakantie, en voor Floor en Heleen is het ook niet zeker of ze dan kunnen. We kunnen er ook voor kiezen om het nog even uit te stellen, en wat af te spreken als Anniek terug is, bijvoorbeeld op donderdag 15 of vrijdag 16 juli. Ik denk dat wel dat het het leukst is om zo snel mogelijk wat af te spreken, en het wordt misschien lastig om een datum te vinden waarop iedereen kan. Ik wil jullie dan het volgende vragen: waar gaat jullie voorkeur naar uit:

- maandag 5 juli
- donderdag 15 juli
- vrijdag 16 juli

Liefs Jolien

  • 15 Juni 2010 - 11:53

    Anniek:

    Nou, voor mij is het makkelijk ;)
    Ik ben voor de 15de of de 16de.

    Ik had nog bedacht dat het misschien leuk is om te gaan bbq'en en aangezien ik een groot huis met tuin voor mezelf alleen heb, zou het wel bij mij kunnen. Maar, dan moet iedereen naar Wageningen komen, dus of het heel handig is dat weet ik niet.

    Ik hoor het wel!

  • 15 Juni 2010 - 11:54

    Marinka:

    Mijn voorkeur gaat uit naar donderdag 15 juli of vrijdag 16 juli *stapavond!!!!!!!* :)

    Liefs!

  • 15 Juni 2010 - 12:00

    Inge:

    Ik ben voor vrijdag 16 juli! De andere dagen kan ik ook hoor, maar de 6e heb ik misschien een hertentamen en een vrijdag is gratis reizen, dus dat heeft de voorkeur boven een donderdag voor als we toch buiten Utrecht zouden afspreken :P

    X

  • 15 Juni 2010 - 12:14

    Renée:

    Liever vrijdag dan donderdag (donderdag = beachtraining). Ik vind BBQ eigenlijk wel een tof idee! Maar heeft niet iemand in Utrecht een tuin? Zou wel handig zijn...

  • 15 Juni 2010 - 12:22

    Carina:

    Ik stem voor maandag 5 juli

  • 15 Juni 2010 - 12:56

    Eva:

    Ik ben erg voor 5 Juli. Wat ik al laat vind! Waarom niet maandag21 /28? Normaal trainen we toch ook op maandag? 5 juli is de eerste dag van de zomervakantie dus wel prima. Wel jammer dat er wat niet kunnen. 15 en 16 juli is alweer midden in de zomervakantie en ben ik al weg. Groetjes

  • 15 Juni 2010 - 15:50

    Texel:

    15/16 juli ben ik op zomervakantie :) 5 juli is geen probleem (1 dag na mijn verjaardag :D ), en maandag 21 juni liever niet iig, maar dat zijn mijn voorkeuren!

  • 16 Juni 2010 - 09:05

    Jolien:

    Dag allemaal,

    Ik heb 5 juli geprikt voor het etentje, want dan kunnen de meeste mensen. Volgens mij heeft niemand van ons een tuin in Utrecht, dus ik stel voor om uit eten te gaan. Ik zal op zoek gaan naar iets leuks wat niet te duur is.

    x Jolien

  • 16 Juni 2010 - 13:56

    Marink:

    We kunnen ook een soort americain party in het park organiseren?! Zoiezo goedkoper, iedereen moet wat meenemen behalve de boys, en hebben dan ook een toffe avond! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Eten!

24 Juni 2010

American Party!

15 Juni 2010

Etentje

28 April 2010

Trainen donderdag

12 April 2010

Vervoer zaterdag 17-4
Onze mascottes!

Actief sinds 06 Sept. 2008
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 58107

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: