Trainen donderdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu Trainen donderdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Onze mascottes! van Oranje - WaarBenJij.nu

Trainen donderdag

Door: Marinka

Blijf op de hoogte en volg Onze mascottes!

28 April 2010 | Nederland, Zeist

Dag iedereeeen (dag meneer spaghetti)

Ehmm...ik zag maandag dat er aardig wat kandidaten waren voor de training donderdag. Zijn dit er genoeg om de training door te laten gaan, en zijn de kandidaten nog steeds overtuigd van hun wil om te trainen?

Dit ivm vraag vanuit het bestuur of wij willen trainen, en het evt afzeggen van de zaal.

Graag jullie reactie!
Als echte aanvoerder ( hah hah ) neem ik deze taak natuurlijk erg serieus ;) En ik zit al een half uur in de wacht voor een telefoontje naar het ziekenhuis, dus ben maar aan het spammen geslagen ;)

(K) daag

  • 28 April 2010 - 08:44

    Jolien:

    Ik wil wel trainen (als er genoeg animo is).

  • 28 April 2010 - 09:05

    Inge:

    Als er training is zal ik er zijn. Heb al wel met vriendinnen afgesproken, maar erbij gezegd dat ik misschien moet trainen. Wat mij betreft is het dus ook geen punt als het een keertje niet doorgaat...


  • 28 April 2010 - 09:41

    Heleen:

    Ik ben er niet, ga me misdragen in de stad!

  • 28 April 2010 - 10:13

    Carina:

    Ik liever niet. Moet die dag verhuisen en wou s'avonds nog de stad in.

  • 28 April 2010 - 11:56

    Anniek:

    Persoonlijk denk ik dat een extra dagje rust mijn schenen goed zal doen, maar als er wordt getraind dan ga ik wel een poging wagen.

  • 28 April 2010 - 12:35

    Eva:

    Ik wil ook wel graag trainen. Maar wanneer er meer teams zijn die niet trainen, kunnen we mssn wel op een andere trainingstijd.

  • 28 April 2010 - 14:04

    Inge:

    Dat vind ik wel een goed idee Eva! Als we gewoon om 7 uur ofzo al kunnen trainen, dan ben je ook niet zo laat in de stad...

  • 28 April 2010 - 16:56

    Saskia:

    ik ben er ook niet bij.

  • 28 April 2010 - 19:33

    Jolien:

    Ok, wat gaan we doen? We zouden vandaag beslissen, toch?

  • 28 April 2010 - 19:35

    Marinka :

    ja inderdaad, als jullie willen trainen zal een van jullie zelf even contact op moeten nemen met Elke van het bestuur. Zij heeft het overzicht, maar volgens mij zijn er nu 4 ofzo die willen trainen, ik denk niet erg leuk...

    Ik trek me hierbij terug als regelaar...
    Jolien wil jij het overnemen voor morgen?!

    Liefs

  • 28 April 2010 - 22:18

    Inge:

    Zonder trainers met vier of vijf man trainen lijkt me niet echt zinvol. Zijn jullie het daarmee eens?
    Ik heb morgen de hele dag stage, dus lees dit pas om 17:00 weer. Hoop dat de knoop dan doorgehakt is.

    X

  • 29 April 2010 - 07:47

    Jolien:

    Ik ben het met Inge eens. Dus laten we vanavond niet trainen, en dan maandag weer vol aan de bak gaan. Ik zal Elke even mailen dat we niet trainen vanavond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Eten!

24 Juni 2010

American Party!

15 Juni 2010

Etentje

28 April 2010

Trainen donderdag

12 April 2010

Vervoer zaterdag 17-4
Onze mascottes!

Actief sinds 06 Sept. 2008
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 58103

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: